14 anni Fabbrica di biciclette elettriche Prufessiunale

logu-3

Blog

L'utilizazione di una bicicletta elettrica furnisce qualchì eserciziu?

L'utilizazione di una bicicletta elettrica furnisce qualchì eserciziu?

Vista a so capacità di aiutà ci à miglià di vultulata senza esigenza di un vagone sag in sposa, e vendite lorde di biciclette elettriche assistite da pedali sò aumentate di 70% o in più ogni mese dapoi a primavera, basatu annantu à e statistiche di l'imprese. Eppuru u so aumentu di usu hà suscitatu una dumanda: L'utilizazione di una bicicletta elettrica s'appoghja cum'è trenu?

A risposta pare esse un prufessiunale sicuru, basatu annantu à un esame attuale.
Rivelatu in lugliu in u Worldwide Journal of Environmental Analysis and Public Well being, riguardava 101 donne è omi sani in Hamburg, in Germania, chì anu accettatu di alternà aduprendu una bicicletta tipica è una e-bike in duie durate separate di duie settimane.

Prima, qualchì fondu. E-biciclette, veloci per e biciclette elettriche, sò biciclette di strada o di muntagna cun un mutore aghjuntu à batteria per energia di pedalata d'oca. Falanu in una trà trè varietà. E biciclette di Classe 1 prisentanu aiutu mentre pedalate, quant'è una velocità di 20 miglia per ora. I modi di Classe 2 energizianu a vostra sperienza ancu sè ùn pedalate, tuttavia cliccate nantu à 20 mph. E variazioni di Classe 3 aiutanu à pedalà finu à 28 mph.

Per l'esaminazione, ogni vuluntariu hà sceltu u so manichinu di bicicletta elettrica più famosu, cù a maiò parte di i bicicletti di strada chì anu una alta velocità assistita di circa 20 mph. Per cumpensà u prublema di novità, i membri anu passatu qualchì settimana à abituassi à e so biciclette elettriche prima di l'intervallu di esaminazione. I ricercatori anu furnitu in più à i so vuluntarii cun manifestazioni d'eserciziu, display di u prezzu coronariu è una app telefunica induve puderianu documentà i so viaghji, a distanza è a manera chì drenava u corpu di ogni sperienza.

I scentifichi ùn anu furnitu à i so vuluntarii nisuna suluzione, quantunque, nantu à u locu, quandu o cumu di solitu sperimentà, hà dichjaratu Hedwig Stenner, un affiliate di analisi à l'Istitutu di l'attività Sportiva Medicazione à u Collegiu Medicu di Hannover, chì hà guidatu l'esame. I circadori avianu bisognu di vede cumu l'individui, da a so iniziativa, usavanu e biciclette totalmente diverse è se u so usu cambiasse o micca cù e biciclette elettriche.

L'aiutu elettricu hà cambiatu l'abitudine di i cavalieri. In generale, ognuna di e donne è di l'omi cavalcavanu in più per mezu di e duie settimane cù e-biciclette, in media circa 5 corse à a settimana vs trè à a settimana cù cicli abituali. E distanze di e corse di a maiò parte di l'individui ùn anu cambiatu, quantunque. E so spassighjate ùn eranu più lunghe nant'à e-biciclette, quantunque sò state assai frequenti.

E so cariche coronarie anu ancu differitu. In generale, e cariche coronarie di e persone sò state diminuite di circa 8% dopu avè pedalatu e-biciclette cum'è alternativa di quelle ordinarie. Eppuru anu perseveratu persistendu in u penseru varianu di u trenu mediu. Di conseguenza, attraversu e duie settimane quandu i volontarii andavanu à e-biciclette, anu accumulatu minuti adeguati di eserciziu fisicu mediu per suddisfà u solitu suggerimentu di u trenu di 150 minuti di eserciziu mediu à a settimana.

Sò sicuri?

Ci sò stati ancu quistioni di sicurezza intornu à e-biciclette. Parechje persone anu intesu (tipicamente apocrifi) racconti nantu à l'accidenti di e-bike, assemi à unu induve a persona di TV Simon Cowell l'ha fratturata di novu durante a so prima esperienza nantu à una bicicletta elettrica nuovissima. I crash ùn eranu micca un elementu in l'esame. "Ùn ci hè statu signalatu nisun accidente criticu", hà dichjaratu Stenner.

Tuttavia un altru esaminamentu di e-bikes, chì hè statu rivelatu in Dicembre in Prevenzione di i danni, hè assai prudente. Per questu, i ricercatori di u College di Medicazione di u New York College anu pettinatu una basa di dati naziunale di visite in sala d'urgenza per i dettagli nantu à l'accidenti associati à l'usu di una bicicletta tipica, scooter motorizatu o una e-bike da 2000 à 2017. In generale, l'e-bike l'accidenti sò stati probabilmente i più estremi è propensi à richiede ospedale.

Perchè e-bikers tendenu à danneghje si più in modu criticu chè i piloti diversi ùn hè micca chjaru da l'infurmazioni, hà dichjaratu Charles DiMaggio, un epidemiulogu di dannu in NYU Langone Well being, chì hà guidatu u novu esame. In u corsu di l'anni di l'esame, e-bikes sò state una cosa di novità, è a scunnisciuta cun elle puderia esse stata un elementu.

Questa idea hè stata secondata da Ian Kenny, u capu di mudellu di e-bike per Specialized, una impresa di moto chì face biciclette elettriche di strada è di muntagna. "E-biciclette acceleranu più prestu" di e biciclette abituali, Kenny hà identificatu, è questu momentu improvvisu pò sconcertà è bobblà cavalieri senza preparazione.

Hà dichjaratu chì a maiò parte di i novi piloti prufitterebanu di qualchì seguita in un spaziu prutettu. Ricerca per una zona di parcheggio vuota o una strada cù pocu o nimu visitanti di u situ. In tutte ste classi di shakeout, aduprate u più bassu aiutu di a bicicletta, hà dichjaratu.

Prev:
Next: