14 anni Fabbrica di biciclette elettriche Prufessiunale

logu-3

News

Sò ebike u Futuru di a noleggio di biciclette publiche Dockless?

Sò ebike u Futuru di a noleggio di biciclette publiche Dockless?

Benchì sia stata in America è in Europa dapoi menu di un annu, a quota di biciclette senza bacinu si sparghje rapidamente in u mondu.

Ciò chì hà iniziatu in Seattle cum'è un esperimentu pigliatu in prestitu da a China s'hè spargugliatu in cità da Los Angeles à Washington, DC È mentre i funziunarii publichi cercanu di risolve qualchì prublema logistica scuperta - e biciclette diventanu ingombri è letti in Dallas, per unu - l'operatori sò in carica avanti cù a prossima tendenza in a rivoluzione senza bacinu: e biciclette elettriche.


Jump, una start-up basata in Brooklyn, hè diventata a prima cumpagnia senza dock à lancià e-bikes quandu hè stata lanciata in DC in settembre. U mese scorsu hà ancu vintu u primu cuntrattu per cumincià à operà e-bikes in San Francisco. LimeBike hà presentatu a so propria e-bike senza dock à u Consumer Electronics Show di questu annu in Las Vegas. Altre cumpagnie, cum'è Spin è Motivate, anu annunziatu piloti di e-bike in u stessu tempu. Ancu Uber hà intrutu in azzione, annunzendu chì permetterà à l'utilizatori di truvà e biciclette Jump cù l'applicazione di spartera ride.

Una gamma di tecnulugie nove rende pussibule ste reti emergenti di e-bike. Sviluppi in l'elettronica di cunsumu, cum'è l'urdinatori portatili, anu guidatu batterie di Ioni di Litiu migliorate chì sò più leggere è tenenu cariche per più tempu. Avanzamenti in GPS è signali cellulari facenu più faciule a traccia di una flotta di biciclette intornu à una zona metro. È à causa di a dumanda crescente in Europa è in Asia, cumpunenti cum'è i sensori di coppia è i mutori sò diventati più accessibili è di qualità superiore.

"I cumpunenti esatti chì sò nantu à e nostre biciclette avà, quelli cumpunenti ùn eranu micca dispunibili ancu un annu è mezu o dui anni fà", hà dettu Ryan Rzepecki, CEO di Jump. "E nostre biciclette anu una distanza di 40 miglia nantu à elli, ciò chì rende ciò chì facemu estremamente viabile."

A maiò parte di i sistemi di condivisione di biciclette senza dock anu una setup simile. I Cavalieri scaricanu una app per telefunu, chì li permette di truvà e biciclette dispunibili in a so zona. Dopu sceglienu una bicicletta, inseriscenu u so numeru d'identità o passanu un codice QR, è piglianu, bluccendu torna induve hè u più cunveniente per elli. L'aggiunta di e-biciclette rende u prucessu un pocu più caru di u solitu: Per a so flotta elettrica, LimeBike carica 1 $ per una corsa è dopu un altru dollaru per ogni 10 minuti d'usu, chì ammonta à 4 $ per un viaghju di mez'ora. E so biciclette cunvinziunali à pedale, per paragone, carghjanu solu 1 $ per ogni 30 minuti di cavalcata. Saltu carica 2 $ per a prima meza ora è 7 centesimi per ogni minutu in più.

Ci hè parechje sfide à stu mudellu, benintesa, cumpresu cumu assicurà chì e biciclette sò dispunibuli induve a ghjente ne hà bisognu. Jump si basa nantu à e squadre di terra per equilibrà u so sistema. "U grande cumpunente di l'operazioni sò i ragazzi in furgoni chì raccolgenu biciclette, servenu biciclette è muvenu biciclette cum'è necessariu", hà dettu Rzepecki. U GPS è i segnali cellulari permettenu à e squadre di signalà e biciclette chì ùn sò micca sposte è di riturnalli in una zona più pupulare.

Prev:
Next: