14 anni Fabbrica di biciclette elettriche Prufessiunale

logu-3

Blog

Mancante Marc Motor Sport Magazine

Mancante Marc - Motor Sport Journal

Hè u filu di u cultellu u più acutu di tutti, è Márquez ùn hè micca più altu ch'è quandu utilizza quellu filu di u cultellu. Hè per quessa ch'ellu hè cusì bonu in circustanze sfarente, umide, quandu a strada trà gloria è ghiaia seduce hè à u più strettu.

Ancu allora entra all-in, chì hè per quessa chì quandu hè nantu à u monitor ùn sapete micca abbastanza ciò chì accadarà dopu. À questu rispettu, elabora a mo memoria di Kevin Schwantz.

Ci sò tanti mumenti Márquez. Ci hè u solitu front-end tuck, quandu face usu di quellu edge-of-the-cliff second per aiutà à vultà a so Honda. Ci sò l'innumerevoli risparmi di front-end, dopu chì simu sbuffulati nantu à a tv, cum'è simu sbuffulati quandu un magu tira fora un trucu assai stupefacente.

Dopu chì ci sò sti mumenti d'oru solidu chì si ne vanu à pusà nantu à u lettu cù l'ochji spalancati è a bocca aperta: cumu diavulu s'hè alluntanatu di què?!

C'era a so piazza COTA in u 2015, quandu a so bicicletta s'hè fermata à l'iniziu / fine cù trè minuti di qualificazione restanti. Parcheghja a bicicletta versu u muru di a fossa, sprintò per a pista di fossa è saltò nantu à u so RC213V di riserva.

Squadra Honda HRC cun Marc Marquez

Márquez conserva un bonu persunale intornu à ellu

Honda

Hà rializatu u so out-lap cù sicondi di risparmiu, lasciendulu un giru solu per alzassi da a terza fila di a griglia. Avia a parte posteriore in aria in guasi ogni angulu è era fora di u sediu parechje istanze, tuttavia hà pigliatu u palu quantunque.

Dopu ci hè statu l'ultimu 12 mesi di GP di Brno, quandu hà pigliatu u polu di 2.5 secondi in pioggia, aduprendu slicks! Appena una volta di più, i so rivali sò stati sfacciati in incredulità.

"Je ne vois pas comment le moniteur était sec pour Marc, mais pas pour le reste de nous", Danilo Petrucci hà parlatu in modu mortu, parlendu per parechji di a reta.

U mo propiu preferitu hè Sachsenring 2016, per via di questu mette in evidenza u so putenziale per fà prublemi cù un pneumaticu d'entrata freddo chì nimu pò.

A corsa principia nantu à un monitor frescu è bagnatu, Márquez ùn hè micca cumpletamente cunfortu è lotta per stà cù i capi. À un terzu di distanza scappa da u monitor à un ritmu eccessivu, trascinendu a ruota posteriore i so mezi fora da a ghiaia seduce. Avà hè ghjustu finu à u nonu è ùn face mai assai prugressi, allora tira u cubu.

Ogni volta chì vi schjattate à un ritmu eccessivu puderete esse in a volta di i dii. Generalmente avete danni, diverse istanze ùn avete micca

U monitor resta sempre largamente frescu è umidu quantunque entra in i fossi è scambia cù a so seconda bicicletta equipata di slick.

Pol Espargaró u seguita in i fossi - poca quistione fiducia in u putenziale di u so paisanu per fà u nome precisu à u mumentu propiu - è u seguita fora.

Ciò chì Espargaró face dopu serve solu per lampà un pesu leggeru nantu à a magia di Márquez. Si lampa annantu à u primu mancinu. U monitor hè quellu traditore.

Márquez cuntinua a sperimentazione di u listinu di u rasoiu identicu chì Espargaró avia adupratu, spinghjendu u pneumaticu d'entrata abbastanza stufante per generà calore quantunque micca cusì stancu per fà saltà in tuttu l'asfaltu è in a ghiaia.

Avà hè quattordicesimu, 14 seconde dopu à u capu di gara Andrea Dovizioso, ma in un giru o dui hè l'omu u più veloce di u mercatu, postu grassi tracce nere cù u so pneumaticu posteriore, ancu se a linea secca ùn hè micca larga un metru in i lochi.

Ùn puderete micca aiutà à riflette chì se qualcunu altru avia pruvatu questu seria nantu à u culo.

Piglia a direzzione di Jack Miller - quantunque nantu à i pneumatici di pioggia - è traversa a strada dieci secondi avanti di u second classificatu Cal Crutchlow.

Per mè, sta vittoria riassume Márquez più altu chè qualsiasi di e so diverse vittorie 55 MotoGP. (Hè una mediana di ottu per stagione in u megliu periodu di corsa in bicicletta.)

Marc Marquez celebra a vittoria in u Gran Premiu d'Allemagne MotoGP 2016 à u Sachsenring

Slick aduprendu nantu à u Sachsenring: Márquez celebra a vittoria in '16

Mirco Lazzari gp / Getty Pictures

In fattu, à Jerez di lugliu hà superatu a restrizione è hà pagatu u valore. U dannu di u bracciu era inevitabile per via di u so tippu di usu di punta?

Solu quant'è u crashing hè inevitabile se accadete à corsa di biciclette à un gradu eccessivu. U fattu stessu hè chì Márquez ùn crash micca più grande di chiunque altru. Solu appena in tuttu u so decenniu in GP, ​​hà superatu a lega di u crasher in ogni classe.

Ogni volta chì vi schjattate à un ritmu eccessivu puderete esse in a volta di i dii. Generalmente avete danni, diverse istanze ùn avete micca. Pensate à u casu di Schwantz è Wayne Rainey - Schwantz hà toccu u fondu duie volte più tipicamente, tuttavia hè statu Rainey chì hè finitu in una sedia à rotelle.

Quandu Márquez tornerà da i danni? Ùn aghju micca un cuncettu in più chè qualchì altru ghjurnalistu.

Hà pruvatu à vene torna troppu prestu quandu hà pruvatu à corse u weekend dopu à u so accidente? Benintesa, tuttavia hè ciò chì facenu i corridori.

Quandu i corridori tornanu troppu prestu da i danni è si ne vanu, sò salutati cum'è supereroi. Dopu ch'elli tornanu troppu prestu è chì i prublemi andanu male, sò cunsigliati d'esse idioti, in gran parte da spezialisti ortopedici in sedia in i social media.

Quandu Mick Doohan hè ghjuntu quì troppu prestu da u so terribile danni à a gamba, nimu ùn u cunniscia cum'è ellu un scemu. Quand'ellu piegò a so tibia è u perone sempre curativi, allenendu troppu stancu à nimu cunnisciutu cum'è ellu un scemu. È quandu hè cascatu è hà rottu una clavicula per via di a gamba era quantunque troppu debule per sperimentà una bicicletta GP nimu u cunniscia cum'è ellu un scemu.

Cum'è un sustitutu anu rimarcatu una persona pronta à andà significa passatu ciò chì elli, voi o eu pudemu esse pronti à fà per uttene un scopu. Pochi campioni di u mondu ottenenu ciò chì ottenenu senza spinghje si à cunfine cù l'estremi insani. À ragione o à tortu, hè ciò chì facenu i corridori.

Prev:
Next: