14 anni Fabbrica di biciclette elettriche Prufessiunale

logu-3

Blog

SONDORS MadMods hà svelatu ciclomotori elettrichi à longu andà è à pocu costu

SONDORS MadMods svelatu cum'è ciclomotori elettrichi à larga portata è à pocu costu

In casu avete pensatu d'avè vistu tutte e biciclette elettriche è ciclomotori in stile Super73 nantu à u mercatu, suppone una volta di più. U produttore di biciclette elettriche SONDORS hà semplicemente svelatu a so linea personale di recenti ciclomotori elettrichi spessu cunnisciuti cum'è SONDORS MadMods.

L'annunziu, chì seguita dopu à una mansa di altre e-biciclette SONDORS, hè statu fattu tranquillamente sta mane in un messagiu à a lista di e-mail di SONDORS.

L'impresa hà introduttu a nova gamma Sondors MadMods è hà rivelatu e prime specifiche per i ciclomotori elettrici.

Mini-bicicletta sportiva è stilu scrambler rendendu omagiu à numerosi ciclomotori di l'anni 1980, e e-biciclette SONDORS MadMod funzioneranu quadri di sospensione piena cun una forchetta telescopica in entrata è ammortizzatori doppi coilover posteriori in u fondu. A moda rende assai omagiu à e biciclette elettriche Super73 R-Series svelate nanzu sta annata, quantunque cù dui scossa posteriori in alternativa di 1.

Oh ié, è per a mità di u valore di queste biciclette.

A linea SONDORS MadMod apparentemente cumincierà à solu 1,499 $, di i quali un accontu di 299 $ mantene a vostra casa in ligna per u lanciu stimatu di marzu 2021. Chì currisponde à i lanci passati di SONDORS, chì generalmente includenu costi inimaginabili.

I MadMods funzioneranu mutori di hub posteriori 750W è pneumatici di grassu 4 ″, chì una volta di più currisponde à a tendenza generale ciclomotore elettricu / mini-bicicletta chì simu attualmente testimoni.

Tuttavia, SONDORS sembra andà cun una dimensione di attenzione di e ruote di 24 "di diametru. A maiò parte di i ciclomotori elettrichi anu optatu per e rotule più chjuche di 4 "x20", lascendu e rotule più grandi di 4 "x26" per e-biciclette di grandi dimensioni. SONDORS sembra dividere a distinzione cù un diametru di rota 24 ″ assai menu diffusu.

Un'altra aghjunta di curiosità à i SONDORS MadMods hè una capacità eccessiva 48V è 21Ah batteria. Pocu poche biciclette elettriche furniscenu batterie chì si trovanu tamantu. Sondors ùn hà micca lanciatu una stima di varietà ma, tuttavia, l'enorme pacchettu di batteria di 1 kWh hè destinatu à finisce in usanze prolungate.

SONDORS pò ancu includere assai scelte di persunalizazione cum'è currettamente, cum'è l'azienda descritta in un missaghju à i so seguitori:

«SONDORS MadMods hè una bicicletta elettrica di moda ciclomotore premium delineata da a persunalizazione. Ispiratu à a bicicletta, cù cunfigurazioni tutalmente persunalizabili, vantendu 750 watt di energia cruda accoppiati cù a nostra più grande batteria finu à avà. "

U sedile in stile motociclista è l'enorme fanale d'entrata danu definitivamente à a bicicletta chì u ciclomotore di a vechja scola sente veramente, è u valore di 1,499 $ hè destinatu à aiutà i SONDORS MadMods à competere versu e-bikes Scrambler di stile simile.

Tuttavia per avà tuttu ciò chì avemu avutu sò rendimenti per pc è una data di consegna stimata annu dopu. Videmu se SONDORS pò spedisce nantu à queste garanzie.

In questu casu, i minibicchi elettrici extra stabiliti, cum'è chì u Juiced HyperScrambler 2 sottu, puderia avè una cosa da teme.

Prev:
Next: